!?&%##!¤%"=?!

För i helvete...
Asså, man försöker träna och hålla igen med socker och skit.
Jag kämpar verkligen, vill inte bli ett tjockt fettomonster som lallar omkring. Förlåt ni som läser och kanske är överviktiga, men jag tycker det är äckligt. Okej, snackar inte om att jag vill bli någon pinne som lallar omkring och kan gömma sig bakom en björkstam heller - det är vidrigt. Men det här med former! Snyggt är det. Så kom igen kroppen - kom igen och samarbeta lite för helvete.

Dieter hit och dieter dit, det där skiter jag i. Och det ska jag tala om för er, man har ju provat det mesta av det sämsta dieterna... Man läser bloggar och ser reklamer om att "Ohh man blir smal OCH det smakar gott!". Well, nej. Det är en lögn. Smal blir man väl säkert, men man går upp allt och lite till när man väl slutar dieten. Sedan smakar det inte gott. Det är en lögn.
Den största lögnen av dem alla är att man mår bra också... Nej nej nej, ta mig fan heller. Hej magkramper!
Usch tänker ni, men hej sanningen är ju bara så. En måltidsersättning och din mage dör. Så ja, det kanske funkar att bli smal ändå, om man är redo att ta paketet man får till. Dålig mage är aldrig en rolig mage. Ah, ni som varit i asien, typ Thailand vet. Det är fan förjävligt.

Annars går solen upp i öst och ner i väst.

//Malinblond - en hungrig jävel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0