Det var det här med arbete...

Jaha, jag kan ha världens sämsta dag!?
Eller nej inte det heller, men jo lite. Okej beslutsångest?!
Jag bestämmer mig för att denna dagen är sjukt trist, mest för att jag är sjukt trött och blev inringd att arbeta i natt. Jag är för snäll - så jag sa ja!
Men som man säger, det är pengar och sova kan man göra när man dör?!

Lunch med Emelie innan idag. Vi pratade om vårat liv som 16 åringar och hur sjukt naiv man var. Jag trodde seriöst att jag skulle ha ett lyckat och perfekt liv när jag var runt 25 år. Men hej, vad är det man säger. Ung och naiv? Well well, fuck it. Jag tyckte också att folk som var 23 år var sjukt gamla när jag var 16 år. Idag tycker jag fortfarande att jag är barn, eller nej inte barn... Kanske bara sjukt omogen som en 16 åring. Jag har nog stannat i min mentalautveckling, eller som man säger - jag är lätt efterbliven? Hah. Där har vi det.

 

Annars är det precis som vanligt. Sjukt jobbigt att vara sömnlös. Jag är inte bara sömnlös jag är bitter också! Kanske kan bli min nya slogan? Malin - sömnlös och bitter! Ja, ta mig fan. Det kan inte stämma mer än så just nu. Som sagt, sömnlös. Så nu ska jag ta mig en powernap och försöka sova bort påsarna under ögonen.

// Malinblond - med påsar under ögonen som liknar icakassarna i din butik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0