Det är förjävligt.

Ehhm innan jag tar min nap måste jag bara svära lite.
Kommer åter in på ämnet kvinnor vs. män - och ja, ännu en ggn är livet sjukt orättvist!

Idag handlade jag en ny parfym, ett nytt puder och lite andra skönhetsprodukter för att, ja just det, göra ett försökt till snygghet. Hej ytliga tjejen? Möjligt, men va fan. Orka skrämma folk på stan? Jag vill faktiskt inte vara singel resten av livet!
Jag köpte kanske den minsta jävla burken med mineralpuder och blev rånad! Sant. Rånad är förnamnet. Jävla Dior. De om några tjänar väl pengar, sänk priset då? Tänk på svennebananer som mig - fattig! 500 svenska riksdaler för denna lilla, men ack så snygga, burk.
Värt?
- Återstår att se.
När burken är slut lämnar jag update. Är jag fortfarande singel, troligtvis är jag det, så funkar det inte.

Parfymen dock, den är jag kär i. Så vill ingen annan lukta på mig så kanh jag göra det själv.

Killar har det alldeles för jävla lätt.
Upp, ruffsa i håret och klart!
De behöver ju inte ens bry sig - de kan vara snygga ändå.

Jag ska byta kön, eller bara skita i vilket och ge fan i att bry mig om utseendet. Kanske funkar? Time will tell.



Annars måste ni se filmen Once.
Okej. Ni måste.
Värd.



//Malinblond igen - in your face stranger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0