Snipp snipp

Okej, sjukt dålig uppdatering - vi vet detta och vi skäms lite över det.
MEN om man får skylla på något så är det väl att man han så sjukt mycket annat i livet, mest stress och jobbiga grejer men även lite festifest där emellan.

Ännu en helg har passerat, jag känner mest att jag längtar till denna helgen som kommer nu.
Man gör ju fan inte annat än att leva för helgerna.
I lördags kom vi även fram till att det är lite åldersvarning på oss nu. Vi uppskattar hemmakvällar mer än stökiga utekvällar, en kväll hemma med körslaget och lite vin var "trevligt". Javisst. Vi är fortfarande bara 23 år.

Annars är det väl löningen man längtar mest efter. Fy fan vad tragiskt att man lever på samma sätt månad efter månad. Lyxar i 1,5 vecka sedan är det fan att panta burkar. Men vi är la inte bittra för det.

Nej jag har just nu ingen lust att skriva.
Jag har egentligen en massa jag vill skriva men jag har ingen ork.

//Malinblond - ont i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0