pengar

en sak som jag tycker är konstigt är att det spelar egentligen ingen roll hur mycket pengar man tjänar.... de räcker fan inte till än då... när jag jobbade inom industri så fick jag mer pengar än vad jag kunde drömma om (nej inte riktigt men mycke var de) räckte de? NEJ! de finns fan i mig alltid hål att fylla. det är bara så. på den tiden var de körkort och nya möbler till mig o mitt ex. (som han för övrigt har idag och inte jag... nej jag är inte bitter) 
idag är lönen... eh... låt oss säga inte lika stor (svårt och gå från metall till handels... rent ekonomiskt) men samtidigt är mina utgifter mindre. mindre hyra, mobil, inge körkort som slukar pengar.... men de räcker ändå inte. va fan, måste man bli kriminell för att få de o gå runt?!! 
beccasur - längtar ALLTID till den 25e  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0