Någon jävel hatar mig!

Den sista veckan har jag haft allt annat än tur med min kropp.
Idag har jag tandvärken från helvetet!
Måste alltså ringa tandis i morgon, vilket jag inte vill för att:
1. Jag är sjukt jävla rädd för tandläkare
2. Det är så sjukt dyrt!
Blää.
Alltid alltid alltid ska det vara något.
Jag tror fan att jag måste ha varit en hemsk människa i mitt förra liv så mycket som jag får lida nu. Okej, detta är väl inget om man jämför med andra i världen. Men jag klagar, jag klagar med stolthet.
Det gör så inåtahelvete ONT!
Fuck it.

Värmeljus, mjukiskläder och fotboll.
Det är vad dagen går åt till.
Hur kan man lida av ständig tröttet? Järnbrist? Man börjar ju undra.

To ride, shoot straight and speak the truth
//Malinblond - smärtpåverkat grinas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0