Lite dum i huvudet...

Okej, ännu en natt av livet avklarat.
Den tillbringades som så många andra gånger på arbetet, 21-07 på psyk. Det är inget ovanligt. Jag är alltså inte patient, även om man så många gånger kan tro det, nej jag är undersköterska/skötare.

På väg hem gick jag, Emma och Joppe en rask promenix hem och Emma brukar jobba på dagarna. Hon säger "jag tror man tappar jävla massa hjärnceller om man jobbar natt, det kan inte vara bra" och det är då det slår mig att ja, jag har nog blivit lite mer dum i huvudet sedan jag började jobba natt för ca: 3 år sedan. Så hej världen, erkännandet är nu ett faktum - Jag är dum i huvudet.
Nej, men fan det är lite sant... Jag har blivit mer trög och seg samt att jag är yr 24/7! Det är ju faktiskt inte okej. Så alla ni där ute - akta er för dumhetssyndromet, det vill säga nattjobbet!
Okej, det är värt pengarna.

Om inte annat är hösten nu ett faktum.
Fy fan säger jag.

God natt
//Malinblond - dum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0