Jobbsing

Jao, man sitter här återigen.
Lika grå som alltid och det är alltid samma tidpunkt som jag blir trött - poff, säger det och jag blir som en zombie. Men när klockan närmar sig 07.00, det vill säga hej då jobbet och hej sängen, så BANG! - blir jag pigg igen. Förjävligt.

Helgen närmar sig ganska så fort, tänker man efter så går veckorna löjligt snabbt faktiskt. Vissa snabbare än andra, konstigt, med tanke på att det är lika många dagar, timmar och sekunder vecka efter vecka. Men man ska väl inte klaga. Är det bara jag som i princip lever för helgerna? Ah, förutom de helgerna jag jobbar då! På söndag kväll sitter man redan och planerar vad man ska göra nästa helg, är det i brist på annat eller bara för att kunna överleva veckan? Många frågor om en helt meningslös sak, skitsamma.

Jävligt otroligt att vi hade 112 läsare igår, bloggen skapades för tre dagar sedan. Kul att ni läser dock. Ni måste väl ändå erkänna att denna bloggen lockar en att läsa igen. Gör den inte det så fuck off and die! Ja som sagt, ärlighet varar i längden.

//Malinblond - tröttare än en döing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0