Idolhysterin tar kol på mig!

Vart jag än vänder mitt huvud så är det någon jävel som snackar om Idol.
Okej, kul programidé, mm, det är kul för dom som kan sjunga, det är kul för dom det går bra för, men nej - jag orkar inte höra mer om det nu! Kan det inte också vara Sveriges mest långdragna program?! Först uttagningar, sedan deltävlingar, sedan ytterligare en deltävling - SEN kommer finaltävlingen. Ähe, jag fattar verkligen inte grejen.
Ett ord till om Idol och jag spyr rakt ut.

Annars så är det snart dags att dra och träna. Boxpass i 75 minuter, får väl se hur det går idag. Jag är redan blåslagen, men det är bara att bita ihop. Skam den som ger sig. Idag är det jag och fröken Edin som går all in. Efter det blir det att bege sig direkt till jobb, så därför laddar jag just nu med en koffeinkick a la Malinblonds starka kaffe. Ingen annan uppskattar mitt starka kaffe - förutom jag då!

Göteborg väntar i helgen, fint som fan. I morgon blir det att möta upp Stina vid hennes jobb och sedan blir det kalajsing med vin och grejer. Lördag kommer Beccasur och kanske Em och joinar mig. Det blir psychobilly/surf-musik på Showdown. Så antingen joinar man, eller så ligger man hemma och lipar för att man missar en sjukt bra kväll.

Fan, nu blev jag sjukt chokladsugen - det bara kommer över mig.

//Malinblond - ur en nyvaken värld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0