"han kanske glömde bort att komma ihåg mig"- ursäkten

käre greg, 
okej, greg, hör här: jag var på en konferens med jobbet och träffade en kille från ett annat kontor i vår firma. det tände direkt. han skulle just be om mitt telefonnummer, det kan jag svära på, när strömavbrottet alban inträffade. mitt i all röran fick jag inte tillfälle att ge honom mitt nummer. jag tror att ett strömavbrott är en tillräckligt god ursäkt för att ringa honom, eller hur? det är ju inte mer än normal artighet att jag ringer och hör hur han har det, håller du inte med? om jag inte ringer honom kommer han bli deppig och tro att jag inte är intresserad. 
- judy 

kära judy mörkläggning. 
det var stan som drabbades av mörkläggning. inte han. du skrev att ni jobbade på olika lokalkontor i samma firma. det kan ju inte vara så jobbigt för honom att kolla igenom personalrullarna eller mailningslistan för att hitta dig. och om han nu inte är lika driftig som du.... så antar jag att han har en mamma eller syster eller väninna som kan visa honom hur man gör, om han är intresserad. 
ps, fy skäms på dig som skyller på force majeure för att ringa upp en kille. 

tappa inte sugen.  du har gjort intryck på honom, punkt slut. om han gillar dig kommer han att minnas dig även efter vulkanutbrott, översvämningar eller red sox-förluster. om inte är han inte värd dig. vet du varför? för du är underbar. (bli inte för kaxig nu) 

beccasur - läser vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0