Det är skrattretande

Okej, vi har kanske inte varit bäst på att uppdatera bloggen det sista, ber om ursäkt för det. Men det finns ju en anledning till allt - vi kan ha de bästa!

Är det inte det ena så är det fan det andra.
Beccasur har lidit i över en vecka nu och som jag tjatat på henne att gå till läkaren - idag var hon där. AJ! 10-0 till Malinblond.. Jag satte en sjukt korrekt diagnos redan förra veckan. Man kanske skulle bli läkare, ersätta alla tomtar som går omkring där ute. Lunginflammation och brutna revben. Aj aj aj aj aj aj aj, ta mig fan AJ!
Här hamnar jag nog lite i lä, men jag har ont, sjukt ont. Det är det här med tandvärk. Fy fan säger jag. Jag hatar tandläkare, jag hatar lukten, synen, ljudet och smärtan som tandläkare orsakar.

Dock är det här med tandvärk bra för vikten, man kan ju fan inte äta eller dricka.
En sak är i alla fall säker, jag kan inte bli anorektiker - vad hade jag gjort utan mat. Nu har jag ätit kass i snart två dagar och ohhh, min mage - jag är hungrig men kan verkligen inte äta.

Som vanligt ser jag ut som ett vrak, sömnlös och jävlig. Herregud. Allt annat än okej, men men fuck it have it. Jag orkar inte bry mig. Kommer väl ligga som ett litet foster och tycka synd om mig själv sedan med.

//Malinblond - en som gett upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0