Becoming insane

Well well well.
Sovit lika bra som en, en jag vet inte vad.
Var lite halvvaken där innan vid 12-tiden, typiskt.
Jag är idag så otroligt opepp på arbete så det finns inte i denna värld.
Fy fan säger jag!
Men man har faktiskt inget val...

Semester? Någon?

Jag har ingen tandvärk längre, det känns nästan konstigt. Kanske var värt de där 2000 :- ändå, hel tand och ingen smärta. Man kanske skulle bli tandläkare, de verkar ju tjäna pengar i alla fall!
Men men, en får la nöja sig. Jag är ju trots allt sjukt bra på det jag gör. Eller? Jag tycker det i alla fall.

Nej, om man skulle ringa en livlina. Ja, det vill säga Beccasur.
Hon med revbenen... Tillsammans är vi ett radarpar med en snittålder på 85 år. Sjukt pinsamt.
23 år gamla och redan förstörda, vi kan gå till tippen med en gång.

//Malinblond - arbetsvägrar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0