Bad mongos

Malinblond intog Gbg igår med kära vännen Stini.
Kom hem till Stina och drack lite vin, ja faktiskt bara 3 glas och en cider... Sedan blev det en liten taxi in till stan för att dra till Storan och kika på The Accidents. Bra grejer. Bara det att man såg tre låtar, sedan åkte vi hem.

I taxin mådde man väl sådär kan jag ju villigt erkänna - bad taxichaffisen att stanna på motorvägen och där stog vi brevid varandra, jag och fröken S och spydde i kapp. Alltid lika fräscha tjejer!
Väl hemma så blev det att lägga sig i soffan och där somnade jag som ett barn. Vaknade i natt, noll koll på vart jag var och lyckades traska upp och dricka vatten.

Idag är jag fan inte kung, eller ja drottning då, jag är allt annat! Stina åkte precis till jobbet och jag ska snart inta fosterställningen i soffan igen. Tv, saft och lite mer tv. Sedan blir det dusch och kamma huvudet. Ikväll blir det middag och vi ska la dra ihop något här. Jocke, Jesper och kanske Tonys föräldrar kommer hit. Härligt med passivitet när man inte är på topp.

Dagar som denna är man fan allt annat är kaxig, där av ett ganska lamt inlägg.
Lev väl
//Malinblond - allt annat än fräsch

Kommentarer
Postat av: Alma=)

Hah låter som en jobbig färd i taxin;D

Fin blogg du har!

följa varann via bloglovin?

Kram

2009-10-03 @ 13:15:59
URL: http://almiiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0