Dömd att bli bedömd

Jaha, inte ens kan man få ett ruttet jobb pga ens profilbild på Fejjan. Nej man uppfattas tydligen som oseriös och som partytjej för att man håller en öl i handen. Sjukt kul dock.
Jag tänkte agga tillbaka, men kände mest - nej, inte ens den glädjen ska de få. Tycker seriöst att det är lite pinsamt att folk dömmer en efter en bild, ganska hemskt att samhället inte ser mer än en yta.

I övrigt är jag en svag person som gav med mig till att ta vaccinet idag. Jag har sagt nej i flera veckor men idag orkade jag inte höra tjatet mer så arbetskamraten fick stoppa sprutan i armen på mig. Nu är den lite öm, men det ska nog gå över snart. Gresasjukan tror jag bara kommer bli ett så totalt fiasko, så uppförstorat som bara kommer floppa. Jag blir faktiskt nästan besviken om det blir så, det är så hypat nu så blir det bara skit av allt så känns ju allt hysteri så i onödan - jag vill se mer av hysteriska människor som lipar över att dommedagen är nära. Helvete vilka idioter!

Sedan brukar jag uttrycka mig som följande "skit ska skit ha!".
Jag slår fortfarande fast vid det.
Jag slår också fast vid att Cpfingret kan ha en helt underbar text och att lördagsspelningen med Trubbel Gbg kommer bli klockrent.

Tack för mig och för att ni tog er tid att läsa något så meningslöst som det här.

//Malinblond- en som gresajäveln ej kan ta!

Kommentarer
Postat av: torren

Dumt att ha sitt riktiga namn på facebook

2009-11-11 @ 05:01:08
URL: http://torrkel.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0