Big lie, idiot die

Okej.
Såhär är det tjejer (och ja killar med), vi måste börja lyssna till våra inre känslor. Redan från första början, om det känns minsta konstigt! Redan då.
Jag kände något på mig, jag skulle lyssnat på den känslan och inte varit så löjligt naiv.
Fy fan, det säger jag.
FY FAN!
Nu tänker alla "aah, kärleksbitter!", men nej det handlar inte bara om det. Det handlar inte om kärlek, det handlar om hur man beter sig, hur man behandlar andra människor. Tror man att man kan behandla en annan människa hur som helst? Jag tycker i alla fall att det är sjukt jävla äckligt. Man säger inte en sak och gör sedan en annan, det gör man bara inte. Och gör man det - ge i alla fall en förklaring till varför då. Det vore snällt, då behöver man inte stå där som ett jävla pucko och stirra.

När det gäller respekt mot andra människor så undrar jag allmänt hur folk tänker? Verkligen! Kan någon förklara för mig. Trots en massa psykologi och psykiatrisnack så kommer jag nog aldrig själv komma fram till svaret. Så snälla snälla snälla ni, försök att svara på frågan.
Vet ni vad det värsta är då?
Det är jag själv... Att jag aldrig lär mig, att jag aldrig ser och att jag ALLTID förlåter. Trots att jag inte vill, trots att jag bara vill kasta något i väggen så är det alltid jag som förlåter, men inte denna gången. Nu får det vara bra.

Jag och Em satt och fika innan idag, det satt två killar brevid oss vid bordet. De pratade om oss tjejer som vi vore något man handlar med, något som var en självklarighet att man bara hade vid sin sida. Jävla idioter. Jag hoppas att de blir lämnade och att de tjejerna som tyvärr står vid deras sida tackar för sig och tar sitt pick och pack och drar. Äcklad blev jag. "Det ska vara tajta brudar med stora bröst"... Snälla killen, VÄX UPP!

Ähe jag blir bara så trött på allt, som alltid.
Fy fan.
När ska det bli mitt år?

// Malinblond - big lie, idiot die!


Hold me, tell me everythings ok.
Show me theres a way to beat the monster
save me, make it go away.

Im trying to wash of the stains,
try not to think about the pain
I know Ive got no place to hide,
God knows the times that I tried


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0