Alla tjejers nya bibel

"Passa er för ordet "vän". Det används ofta av män, eller av kvinnor som vill ursäkta männens allra mest ovänliga beteende. För min del föredrar jag vänner som inte får mig att gråta mig till sömns."

Tack Greg. Sanningen kan göra ont, den gör ont. Jag vet!
MEN ack så mycket man kan ta lära av att faktiskt bara vara ärlig mot sig själv.
Det är inte bara så att det är tjejer som överanalyserar och tänker en massa, men oftast är det ju vi av detta kön som gör det. Varför vet jag inte?!
Det hade varit en bra fråga till Greg, mannen som har svar på allt.

"Killar säger alltid vad det tycker även om du vägrar att lyssna eller tro på dem. "Jag vill inte inleda ett seriöst förhållande" betyder helt enkelt "jag vill inte inleda ett seriöst förhållande med dig" eller "jag är inte säker på att du är den rätta"

Visst gör det ont att höra. Jag har i alla fall fått sagt till mgi, fler än en gång att en kille inte varit redo att inled ett förhållande. Så okej, han ville helt enkelt ha mig! Acceperat!


Jaha, ny dag och nya möjligheter.

Dags att göra sig i ordning efter en helt natt av sömn. Jag sov över 12 timmar, hur sjukt är inte det!? Så nu mina vänner är det dags att fixa till självförtroendet och gå ut och möta världen... Eller ja, en vän i alla fall.

//Malinblond - mycket klokare efter att ha läst boken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0