90-talet ringde!

Haha, fy fan jag har aldrig skrattat så mycket som idag.
Beccasur har gått och skaffat hemtelefon, inte nog med det, den sitter fast med sladdjävel så hon kommer ju ingenstans. Bärbart var tydligen för modernt. Jag skratta så när hon ringde och berätta detta, sedan väljer hon att ringa upp från mobilen för hon ville inte sitta i köket.
Efter 40 min samtal så sa vi hej då och rolig som jag är, så ringer jag ju givetvis upp hemtelefonen.
Att jag inte trilla ur soffan när Beccasur svara, jag skratta så jag fick kramp i hjärtat. Jag behövde inte en närmare presentation utan hon dog lite i hjärtat med.
För jävla roligt - på riktigt.
Nästa steg blir att dumpa telefonen, datorn och körkortet och skaffa cykeln. Börja cykla hem till folk och ringa på dörren och köra klassikern "hej vill du leka?", för att få ett nej och cykla hem igen.

Beccasur, 90-talet ringde och vill ha tillbaka sin telefon.

För övrigt, visste ni att synonymen till törstig är otörstig.
Låter ju helt förjävligt.
Finns ingen som säger så.
Det är som att säga otrött när man är pigg.
Idioter.

//Malinblond - hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0