varma mackor

har varit sjukt sugen på varma mackor i en evighet. verkligen. men de har bara inte blivit av att jag gjort de.
nope de har varit all in på nudlar ett bra tag. och det är inte för att jag är fattig utan för att de är gott. (not)
ialla fall, IKVÄLL BLIR DET VARMA MACKOR! all in! fan va gött.
§
för övrigt så har jag och malinblond bestämt att vi ska skriva minst ett inlägg var varje dag från och med nu. det har varit sjukt dåligt med uppdatering för vår del de sista. men som sagt, bättring e på väg!
§
det är fredag och för min del innebär det idol (jag hejar för fullt på erik för övrigt) med varma mackor, glass och julmust. all in! underbart.
§
§
§
§
§
nu ska det fredagsmysas för fan! - beccasur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0