tjejkväll från förr

ikväll bär de av på tjejkväll md tjejerna från parker tiden. det låter som att det var 10 årsen men icke. förra året. känns dock längre. har ju hänt så mycke sen dess.
som vad tänker ni säkert...
- icke förlovad längre
- är egenföretagare nu för tiden
- gått ner typ 20 kg
- har världens finaste och bästaste lägenhet
- skaffat denna bloggen med malinblond
....
som ni ser. hänt sjuuuukt mycke.
men men, kväll blir det vin och tjöt. trevligt värre.
jag BORDE verkligen inte gå utan jobba, men jag VILL inte jobba hela kvällen... det är ju fraktiskt lördagkväll. och som ett litet nyårslöfte (nej, inte nyårs löfte... dem håller jag aldrig) men som ett löfte till mig själv då... så ska jag sluta jobba över så jävla mycke på helger och börja umgås med folk istället. det är jag värd. samma sak gäller nästa helg. jag BORDE jobba heeeela fredagskvällen men jag VILL inte. jag ska på julbord med de bästa! sen kan jobbet vackert vänta tills en annan gång...
beccasur - börjar bli mer social?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0