Fy fan säger jag

Sitter här och kikar Oprah med mitt morgonkaffe.
Idag handlar det om unga personer som tagit sitt liv pga mobbning.
Det gör ont i mig, det hugger i hela magen.
Vad fan är det för fel på människor?

Hur kan man ge sig på en annan människa så illa?
Jag blir uppriktigt arg och ledsen.
En ung kille som berättar att han blir mobbad i skolan och att han inte orkar mer, han skulle hellre ta sitt liv än att fortsätta ha det såhär. Två mammor som berättat att deras barn tagit sitt liv pga mobbningen, att de tillslut inte orkade ta all skit.
Kan en människa verkligen ha det på sitt samvete att man i princip mördat någon, för det anser jag att man gjort. Man har sårat, skadat och förstört en annan människa - skäms man inte, lider man inte? Va?

En dag hoppas jag verkligen att personen som utfört trakasserierna far riktigt jävla illa och att personen som blivit utsatt får sin hämd.

Jag vet att det går.

//Malinblond - tycker att vissa människor bör straffas hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0