det finns alltid två versioner av allt. tänk på det.

det är ju så.
det finns ALLTID två versioner på allt som händer och sker. när det gäller de lite större sakerna i livet kanske det är bra att tänka på det, och ta reda på båda versionerna INNAN man fattar sitt beslut om vart man står.

att alltid tänka enspårigt och ja, inskränkt gör att man... ja, inte ser längre än vad näsan räcker.

jag har, tror jag, precis blivit utsatt för detta. jag har en anledning till att tro att det finns någon som inte tagit sig besväret till att kolla min version på det hela, utan helt enkelt utgått från att den andre parten har rätt och jag har fel. vilket är ok egentligen. jag vill verkligen inte bli indragen i något. jag vill bli lämnad i fred av dessa människor.
men jag stör mig lite lätt på att det uppenbarligen var så lätt och tro på den andre och inte på mig. hur snabbt man kan bestämma sig om vem som talar sanning och vem som ljuger.

men som sagt, tro vad ni vill. tar man inte sig besväret och dubbelkolla (speciellt en sån här sak) så kan de fan i mig vara. det första spontana som jag kommer och tänka på är skit samma. på riktigt. palla.

beccasur - vet vad som egentligen hände just den kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0