Bye bye

Fuck it have it, det är nyårsafton.
Alla prettofittors favoritdag.
Själv så väljer man att jobba, just bara för att slippa fira.
Jag passar så sällan in på finmiddagar och med glitter runt ögonen. Nej tacka vet jag mina blåa kläder på jobbet och kanske ett och annat skratt med kollegorna under nattetid. Det är mer min nyår.
Ska börja fira nyår på midsommar och tvärtom, det vore något - kanske första ggn någon av de högtiderna skulle bli lyckade?!
Värt att testa.

Jag hoppas i alla fall att 2010 blir ett bättre år än 2009, som helt ärligt att spottat på oss. Ja, fy fan vilket skitår rent av. Okej, jag ska inte klaga, mina två sista månader av året har varit guld - men nej... 2009 är officiellt ett jävla skitår.
2010 - bring it.

Gott nytt år.

//Malinblond - ickefirare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0